2012-11-29

You ain't gonna take me down, no way


Snart är det fredag, nästa helg åker man hem och om 3 veckor får vi jullov! Nog går tiden fort. Känns som man nyss började gymnasiet
Idag hade jag nog en för lång sovmorgon. Steg upp 10 minuter innan jag skulle gå till bussen.. heh.. På skolan somnade man nästan på engelskan och på rasten/lunchen satt vi i biblioteket. Jag läste en bok & drack choklad, hopp om att piggna till. Sen lunch och matte. Där fick vi veta betyget på provet och fick ett C. Nöjd och förvånad fortsatte man efter den lektionen till bild. Där lämnade jag in min bild uppgift & skissade. Försökte på mig en häst som blev okey. 


Hemma igen, åt jag middag och kröp i sängs för att vila. Visste direkt att jag kommer inte orka plugga när jag var så seg. En timma senare vaknade jag upp med musik i ena hörluren. Tog ett tag innan jag klev upp och börja plugga på nk. När klockan var halv åtta tog jag bort sminket och satte mig framför tv:n å kollade rapport. I helgen kommer vintern! Gissa en som blev glad. Gjorde därefter nutella mackor till simpsons. Just nu sitter man här, pigg och lyssnar på Natalie Merchant, min absoluta favorit låt av henne är "my skin" & på Sleeperstar. Ska snart kolla igenom nk igen och efter det vet jag inte vad jag ska göra - antingen sova eller kolla serie. 
Har ju trots allt sovmorgon imon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar