2012-11-14

Svåra matte tal och skumma typer

Imorse steg jag senare upp då jag inte ides sminka mig och i skolan var det chill. På gympan fick vi göra basketboll övningar. Sen spela match på slutet. Under början av lektionen satt det folk och kollade på oss på övervåningen. Jag tänkte inte så värst mycket på det men sen kommer filip efter vattenpausen och säger att han ska vara med oss. För det typ filmar.. jag bara vafan. En förklaring och Lotta gick upp för att prata med de. Lite konstigt, om de nu filmade... Aja, sen när lektionen var slut, bytte man snabbt om och sen iväg till bussen. Har hunnit äta och räkna matte.. eller jah, det som gick. Förstår knappt något av detta index.. åh.. :/ 


Kom just från tvättstugan och ska strax duscha och sen nya simpsons avsnitt. Ska trösta mig själv med några nutella mackor och bravo juice = Det är ju trots allt snart helg och då far jag till min familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar