2012-11-21

Fångarna på hälsans hus

Vilken dag! På svenska lektionen fick vi veta att vi inte skulle ha någon lektion på fredag. Det betyder att vi är lediga hela den dagen. Så tar helg redan imorgon! :D Sen på idrotten hade vi fångarna på hälsans hus. Vi och två andra klasser var i samma hall och skulle klassvis delas upp i grupper. Jag hamnade med Jennifer, Julia, Felicia och Hampus. Sedan hamnade alla på varsin station. Hallen var uppdelad på mitten och det stationer som fanns på ena sidan fanns på andra. Om man klarade av uppgiften innan musiken stannade fick en från vardera grupp gå till Lotta (våran gympa lärare) och få en ledtråd. Under tiden som man gör uppgift efter uppgift skulle man klura ut vad ledtråden skulle vara. Man kunde chansa under hela lektionen men man fick först på slutet veta om man hade rätt. Det gick jätte bra och samarbeta och det vara bara 2 eller 3 st som vi inte klarade av. Efter sjätte eller sjunde stationen kom vi på vad det var och i slutet då vi fick veta vilka som kom 3,2,1. Vi kom etta och vann hela skiten. Men det är inte att vinna som är det viktigaste, utan att man ska ha skoj! Fort efter att vi slutat gick jag upp till skolan för att prata med Anki om betyget på rapporten. Vi pratade på om hennes kommentarer och fick B+. Fan vad nice! Min dag blev lyckad. 
Såhär känns det just nu inombords
Väl hemma har jag ätit, pluggat matte och skulle vila en stund men somnade i nån timma.. heheh.. Fortsatte plugga en stund innan jag duschade och sen kollade man simpsons. Ska nu fixa mig till sängs så jag is stiga upp imorgon.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar