2012-11-26

Portkod 1321

Dagen började med en behövande sovmorgon och sen engelska & en kopp choklad medan man läste serier i biblioteket under rasten. Sedan iväg på filmkursen där våran grupp först skulle filma mig sittande på en bänk i stan och vara så still som möjligt. Hojja... vad jag garvade i vissa stunder och rumpan frös bort. Det har ovanligt nog varit kallt idag och några snöflingor föll här & där. Snart är det vinter här också. När vi sen på kulturens hus skulle filma hade vi inge band kvar och fick gå tillbaka till norrbottens teater. Där stannade jag sen kvar medan de andra gick tillbaka. För jag importerade och redigerade klippen. Även hörlurarna var på med musik dunkande. 

Efter att handlat på Willys en halvtimma senare då vi slutat, for jag hem. Här har jag ätit, pluggat, pratat med mamma och kollat en snutt simpsons, two and a half men (mily cyrus var med) och även portkod 1321 som jag tidigare inte sett. Men de avsnitt jag nu hunnit se var ju bra. Aja, klockan är sent om jag måste gå och sova om jag alls ska stiga upp imon... är så trött nuförtiden!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar