2012-11-25

Safe & Sound

Det var en galen dag/natt igår. Morgon började ganska segt. Segade från sängen vidare till datorn där jag kollade några avsnitt av merlin och dreglade över en systemkamera som jag så gärna vill ha! Tillslut kom jag upp på fötter och fixade till mig. Tog sen bussen in till stan och där promenerade jag till mikkis lägenhet och sen till centrum där vi vandrade runt bland affärerna. Jag köpte inget (men det var mycket som jag ville ha) för har det lite tight med pengar.. I alla fall gick vi sen till max å åt. Ett tag sen man var där. Verkligen världens godaste hamburgare ^^ 

Vi drog sen hem till mikkis och där blev det massa snack, skratt och flum. Nån gång pinsam tystnade.. heh.. och på kvällen traskade vi till Willys och handlade lite gött. Somnade sen efter 2 nån gång. Å efter 3 kom hennes rumskompis på småfyllan med kompisar. Jah..ni kan ju försöka föreställa sig hur det var och försöka somna om.. På morgonen vid 9 steg vi upp och jag gick med jasse halva vägen till busstationen då jag kom på att jag kollat på fel dag så bussen skulle först komma 50 min senare. Så jag smsade mikkis och var där en stund innan jag vandrade tillbaka.


Å nu är jag här hos moster, små trött och ska om nån timma till tvättstugan. Gah.. och undertiden då jag väntar på maskinerna blir det att hård plugga då jag inte fått nått gjort under dessa dagar jag varit ledig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar