2012-11-19

Just swallow the pain and smile

Idag så börjades denna måndag som så många andra med att nästan försova mig och hann inte äta frukost. Första lektionen var nk med redovisningen. Först möblerade vi om så bänkarna är som ett U och han tog det som skickat bild först. Jag fick vara sist av de och innan försökte jag lunga ner min nervositet och det var inte mycket av det som sas som kom in i skallen. När det var jag så kändes det lugnt men direkt jag skulle prata hade jag hjärtklappningar och tunghäfta. Pratade på och ju längre in i redovisningen jag kom ju bättre i talet blev det. När jag äntligen var klar frågade Niklas en fråga. Sen så funderade jag på om jag ens hörts av klassen. Vi fick sitta kvar eller gå fram men jag valde att sitta, satt ju ändå nästan i mitten av U:et. Jag var tvungen att fråga jennifer, linda och emmy om jag ens hördes för det satt bredvid. Tänkte ju att läraren hörde ju så borde ju klassen hört vad jag sagt. För i mina öron lät det hackigt och helt enkelt inte bra. Men så skönt att det är över. Nu bara matte provet på torsdag och nk provet nästa vecka. 

På filmkursen filmades det och än en gång gjordes scenerna om så fick vandra runt igen, men tredje gången gillt. När det var klart drog vi till kulturens hus där vi filmade bilarna i rondellen. Dock så efter 30 min upptäckte Nina att vi hade reflekteras i fönstret och det gick inte att använda. Så nästa gång blir park scenen och den. Efter den lektionen for man som vanligt iväg till Willys och handla, sen hem och nu här har jag hunnit äta fiskbullar och små fixat lite saker. Ska nu börja träna matte och äta nutella mackor och kanske se simpsons. Annars blir det bara matte.. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar