2012-11-20

Tog en powernap

Inte fick jag mycket gjort när jag kom hem. För somnade i ca två timmar. Höll på med matte men efter ett tag kunde jag inte hålla mina små ögon öppna längre. Tänkte om jag blundar ögonen för en stund så börjar jag sen igen.. hah.. så blev det inte. Ack så kan det gå, men härligt efteråt. På skolan var jag ganska trött men kämpade mig igenom lektion efter lektion. Det var skönt att komma på nk lektionen och veta att jag inte skulle behöva redovisa, att jag redan var klar. Under bildlektionen hade vi fått våran bilduppgift och jag satte direkt igång o skissa. Vi skulle få med skissen som vi gjorde på ett föremål från utställning. Min uggla hamnade i ett hål i ett träd. Hann börja lite med att måla. 

När jag nu för några minuter sedan vaknat upp så säger moster att min mobil hade ringt och det var mamma. Hade glömt bort att jag skulle ringa henne på söndag när jag kom hem. Så har snackat med henne och nyss fått i mig en macka och några klunkar dryck. Snart blir det att krypa ner i kojs. Dock så känner jag mig ganska pigg.. Kanske hinner kolla runt på systemkameror innan. ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar