2012-11-13

Arg mage utan lunch

Vad skönt att nk snart är klar. Bara att fixa redovisningen nästa vecka. Sen kan jag checka av det. Jag var verkligen i den dära " jag vill inte stiga upp för det är så skönt här " känslan när jag vaknade upp idag. Det kan ju också bero på att man inte kunde somna cirka en timma efter att jag gått och lagt mig igåe. Har de senaste dagarna svårt att somna. Om det nu beror på att jag tänker för mycket.. Aja, i skolan blev det ingen lunch för mig då jag snackade med niklas efter vi slutat angående rapporten då jag inte fick tag i han under lektionen. Då har vi 40 min. på oss att äta. Tillslut när jag gick var det bara 20 min. kvar och jag ansåg (när jag heller inte såg jennifer) att jag inte skulle hinna, så gick till pressbyrån & köpte mig en macka och en festis. På bilden gjorde vi i grupp en övning med kritor osv. Jag var med jennifer och malin. Det gick väl ganska bra. Vi skulle först pussla ihop 5 frukter/grönsaks bilder som var i fyra bitar och sen ta varsin bit ur vardera bild och måla av den och sen pussla ihop dem igen. Även så skulle vi bestämma med vilken sorts krita vi skulle använda till varje frukt/grönsaks bild.  


Efter den lektionen gick man till bussen och tog den hem. Här har man ätit och sedan suttit nästan hela tiden med nk för att hinna skriva klart den.. å det är jag! ;D Bara som sagt kvar att fixa till redovisningen. Sen blir det också att hinna med matten någon dag.. fattade inget av lektionen idag med index.. hojja.. -.-'   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar