2012-11-27

Don't matter if I fall from the sky

Äntligen är denna långa tisdag över men jag kan inte pusta ut än. Imon har vi det muntliga provet och på fredag är det provet i nk. 
Idag så vaknade man upp efter en sen natt och for till skolan. Där hände det vanliga, först matte där man räknade på om algebra. På samhälls råkade jag ropa till lite... heh.. Hon pratade om att vissa grupper hinner redovisa imon och andra nästa vecka. Och jag var väl verkligen inställd på att få göra bort det så fort som möjligt och just efter Anki sagt sin mening sträcker jag upp handen och säger rakt ut JAG.. åååhh hojja, klassen garvade och jahh.. lite pinsamt. Det bara hände, en reflex. Men min grupp fick göra imon så, bara bra. På nk gick vi igenom vad vi ska kunna till provet och två redovisade. Även där släpptes ut små skratt då & då. Vi skulle också skriva ner en eller flera frågor om sex. Våran klass ska ha nästa vecka om det. Nån från ungdomsmottagningen skulle komma. Yey.. Också så lovade niklas att vi kunde hänga honom om han inte hade rättat klart proven till på fredag. Det har typ tagit mer än en månad nu. Äntligen får man veta sitt betyg. 

På bilden fortsatte man på bilden och blev klar. Men är ju inte direkt överlycklig över den. Helst när man tittar på de andras verk. När roliga timmen slutade for jag hem och här har man ätit, pluggat, vilat, duschat och kollat tv. Min plan nu är att läsa igenom materialet en gång till innan jag ska stänger mina ögon för natten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar