2012-11-11

Grattis på farsdag


Idag är det då farsdag och lite svårt att fira pappa när man är i luleå. Så det blev att ringa honom under dagen och gratta. Tänkte under veckan att jag ska fa på stan med mikkis och försöka hitta något fint till han. Lille far är värd så många kramar och det finns inget som är lika dyrbart som min familj. Det finns inte nog med ord för att säga hur bra pappa är och omtänksam! 
Är där om vi behöver något och välkomnar oss med öppna armar 
om vi vill komma förbi.

Om något kanske mindre intressant, så har jag då vandrat fram och tillbaka från tvättstugan. Under tiden då man väntat har jag skissat klart bilden som vi skulle ha med på tisdag, pratat med pappa & syrran, ätit och tagit det lugnt. Nu när det är helg försöker jag, så mycket jag bara kan, vila upp mig inför nästa vecka. Så orkade inte börja med nk än utan tar jag tag i det efter tvättstugan.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar