2012-11-25

Every second counts

Redan söndag, då var den ledigheten slut. Men det har varit en helt underbar helg med vännerna. Som jag skrev tidigare idag, så har jag haft tvättstuga. Som jag faktiskt inte tycker just nu är så tungt. Jag hann plugga lite smått under det gånger jag gick tillbaka och hann skriva en sammanfattning till allt i samhälls. När tvätten sedan var upphängd började jag läsa igenom nk. Ett tag blev jag så trött och trodde att klockan var 7 när den i själva verket var bara halv 6. Jag somnade nästan i soffan och tillslut beslöt jag mig för att det här går inte. Utan duschade håret, rostade mackor och slog på tv för att kolla på face off. Sen efter det blev det dubbel avsnitt av how i met your mother. 

Just nu sitter jag här under dämpad belysning från en stjärna i fönstret och ljus på bordet, med guldmålade naglar och ett glädjetjut inombords. Inte för att det är skola i mon, med två prov i veckan. Utan för att mamma, kanske syrran och hundarna kommer ner nästa helg och sen blir hon här i några dagar. Det om något ser jag fram emot. Även att det bara är några veckor till jullov & julafton!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar