2012-11-22

Då tog man helg!


Nemen då var det torsdag och jag har tagit helg. Fyfasiken vad härligt. Allting känns bara så bra! Idag så hade vi matte provet och gick väl ganska bra men man vet ju aldrig. Hoppas på minst ett E. Sen på bilden fortsattes det att jobba på bilden och tog även ut glaseringarna. Det blev riktigt nice. Jag verkade vara den enda som visste att vi skulle sluta kvart i 3 idag och efter den tiden droppade alla hem lite då & då. Jag, Jennifer och Emma stannade över till 16 nån gång. Inte hade jag bråttom hem. Så istället för att stressa nästa vecka då vi ska vara klar på torsdag försökte jag bli nästan klar idag. 

Å nu sitter jag här hemma, med musiken på och resten av kvällen spenderas i mysbyxorna under filten och ska kolla simpsons/serier/film & att läsa. Trevlig helg alla! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar