2012-12-01

Nu kom kylan

Igår var verkligen en kall och blåsig dag. När jag slutade skolan och skulle gå till Willys frös jag så otroligt. Väl hemma sen värmde jag mig under en filt och tog det chill, pratade med mamma och for sedan fram o tillbaka från tvättstugan. Sent på kvällen började jag kolla merlin avsnitt och hamnade där fram till 4. Så idag vaknade man upp av alarmet klockan 11 och somnade snabbt om till klockan halv 2. Ides inte stiga upp så hamnade med näsan i boken. Och nu har jag läst ut den. Dock så är det ett tag innan tredje kommer ut och har ingen aning vad jag ska läsa undertiden.. Men får väl fara till biblioteket och låna nån bok. Har även ätit och bokat tvättstuga. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. ser väl antar jag. Fast det blir väl det vanliga. 

Å imon kommer mamma och hundarna. Sen kanske i måndags har det känts som jag har fått lov. Vi har inga läxor och vi är lediga nu på måndag. Då går man bara 4 dagar i skolan & far sen hem! Å vad jag har saknat alla 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar