2012-12-14

So lazy

Fredag och jag har verkligen varit på min lat sida när jag kom hem efter all otur jag haft idag. Först såklart en härlig sovmorgon och se de dalade lappvantarna utomhus. Direkt när jag gick ut höll jag på att falla rejält. Sen resten av vägen till skolan halkade jag nästan hela tiden. Så är det när man har släta skor. Efter våra två lektioner slutade man tidigare och vandrade i stormvädret till Willys, blåst som nästan fick mössan att fara av. Andra gången jag höll på att falla rejält, men landade på benen, var utanför affären och när jag packade in varorna glömde jag nästan brödet. Verkligen varit i mina egna tankar idag..  Väl hemma igen har jag då som sagt varit på min lata sida och efter att ätit fiskpinnar med mos hamnande jag framför datorn å kollat merlin + pratat med mamma.

Ska strax fixa mig för kvällen och med det menar jag ta bort sminket, göra te & mackor och sedan titta simpsons, serier å burn notice. Det blir inte att plugga idag, har ingen ork till det så tar allt sånt först imon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar