2012-12-20

Julshow

Vaknade upp imorse med träningsvärk i ben, armar och axlar. De kom från gymnpan igår då vi hade boxaerobic. I skolan började man med att kolla resten av filmen, men vi hann inte kolla allt då julshowen var 9.30. Den var helt fantastisk! Kunde inte varit bättre = perfekt. Vad väntas till sommaren? Spännande och se.  Vi hade ingen matte, så jag, emmy & jennifer for och åt lunch. Sen hamnade jag och emmy i biblioteket med varsin kopp choklad. Även läste jag serier medan man väntade på att klockan skulle slå 12.50, bildlektion. Där fikade vi äppelmuffins och drack julmust. Vissa skissade, kollade film eller pysslade. Jag gjorde julkort. ^^

Kom hem för nån timme sen och gjorde nudlar att äta. Sedan sorterade jag tvätten & små packade in kläder/saker i väskorna. Imon bär det iväg med 13.30 tåget och lär väl stanna i skolan innan då vi är där från 10-12 med att lyssna på lärarna osv. Dock så skippar jag gröten. Aja, ska väl avrunda här och sticka iväg till tvättstugan. 

Jomen juste, jag & jennifer var ju på bio igår (hobbit). Asgrym film! 
Verkligen värt pengarna.
Så fina vi var med 3D-glasögon och allt.. haha
Glada & förväntansfulla tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar