2012-12-11

I feel free

Som vanligt spenderades dagen i skolan. Jobbade på med matten och på samhälls hörde man på redovisningar å planerade hur vi i min grupp skulle göra arbetet med planschen. Nk fick vi reda på att i halv klass delas då in i 3 grupper och i varje grupp skulle 4-5 personer få varsin fråga och redovisa den för sin grupp sen. Jag fick fråga 3 som handlar lite om hur media har påverkat våran uppväxt om sex osv. Bilden gjorde vi en färgövning då vi idag började med nya kursen. Även så glaserade jag en av mina skålar. Tillbaka hemma har jag hunnit äta middag, bokat tvättstuga, plockat undan tvätten och snart blir det att göra lite på läxorna & vanilj te med mackor framför simpsons vid åtta. En lugn kväll och ger som avslut några tips på bra låtar - 

Nightwish, Nemo
Sleeperstar, I was wrong
Kelly Clarksson, Stronger 
Beyonce, Save the hero


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar