2012-12-02

Skyltsöndag

Hejsan svejsan, här är det en som är på toppenhumör. Jag vaknade vid 8-9 tiden av att nån som idiotringer på dörren. Jag tänkte för mig själv " Vem i helvete kan det vara som plingar på nu?". Det visade sig att det var mamma som hade kommit. Trodde att hon skulle komma först vid 11. Så hon packade in och när hundarna kom ropade jag på dem. Madicken kom pipande in, monty nästan hoppade upp i sängen & gabbe försökte tränga sig fram. Där var det några som saknat mig. Jag kramade om mamma också och sen fixa sig inför dagen. Jag och mamma skulle på skyltsöndag här i luleå. Vi for hit o dit i affärerna. Vilken härlig julstämning det var och så mycket folk. Roliga timmar med en hel del shopping. Innan vi kom hem igen for vi förbi willys å handla. Idag blev det tacos till middag. 


en bild jag skissat på igår 
Å nu efter den goda middagen och fina pratstunden ska jag hitta på nått, kanske kolla ett merlin avsnitt.. vet inte men ser väl. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar