2012-12-26

Morgondröm

Det var mig en långsam dagen-efter-jul-dag. Steg upp vid 11 och hamnade framför tv:n i princip till 2. Då fixade jag till mig och for upp till pappa där jag tog ut fågeln och kaninen. For sedan ut på en promenad till kyrkogården till fammo å faffas grav för att tända ett ljus. Hann inte igår. Fortsatte sedan vidare upp till mamma för att dumpa av väskan och hämta monty. Vi tre for ut till skogen och vandrade en sväng där. Nog har det kommit snö, får se om jag fotar naturbilder imon eller till helgen. I alla fall så hamnade jag sen hos pappa där jag för en gångs skull fick spela wow. Är nu ett tag sen. På kvällen gick jag ner till mamma igen och här har jag kollat film med henne. Dem var väl sisådär & dock så hackade ena filmen på slutet. Men en bra tisdag har det varit och imorgon är en ny dag med nya tag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar