2012-12-18

Movie

Idag på skolan - gjorde matte provet, ingen nk och då for man ner till norrbottens teater för att fixa filmen och bildlektionen, där vi fick uppgiften att vi ska måla 5 olika bilder. Varje bild ska målas på ett av de 5 olika sätten. Så då skissades det och sen for jag på stan. Hittade tillslut en julklapp som jag & jasse ska ge till mikkis. Förhoppningsvis blir hon glad och det är ju tanken som räknas! ^^ 

Just nu dricker man te och läser boken aprilhäxan sittandes i soffan. Ska börja kolla på merlin om ett tag och mysa ner mig rejält under filten med mera te i koppen & nutella mackor. Äntligen är man fri från läxor = chilla för fullt!

Hahaha, våran video som jag gjorde klar. Dock så ville inte mobilen ändra vinkel så ni får göra det istället. Sen får in också leva med att jag syns i bakgrunden & att det skakar.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar