2012-12-23

Om kalla söndagen

Kom i säng igår först efter 3, så var en aning trött då jag skulle upp vid 9. För jag och syrran skulle till stallet. Jag tog med mig kameran och där så fixade hon i ordning hästen och jag fotade, hjälpte lite och sen började hon rida. Även då fotade jag/filmade. Det gick jätte bra och jag saknar verkligen å rida. Funderar starkt på om jag ska börja igen, dock i luelå. Sen när hon ridit klart gick vi snabbt ut med han och så fotade jag dem. Bara på dem få minuterna frös mina fingrar totalt. Kunde fan knappt röra på dem.. hahah.. måste varit -30 grader ute. Men i alla fall så hade dem, som hade stallpasset, hunnit ge hö under tiden och medan syrran då mockade så fotade jag & han mumsade i sig maten. Hon fick fota också och jag mockade istället en stund. Hälsade även på en saknad häst vid namn Donder. Synd att jag inte kommer få rida han igen.. 
 Max
 Fabbe
 Max & Steffi

 Donder

När vi kom hem sen for vi upp till pappa och var inte där länge innan mamma kom å hämtade upp oss igen för vi skulle till coop. Då vi ska ha filmkväll så köptes det gött. Har efter det inte gjort så mycket, laddat upp bilderna som skulle hit, tagit ut kaninen och snart blir det att äta. Får väl se hur resten av dagen kommer se ut. Måste slå in paket, promenera, jah.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar