2012-08-30

Skola och mera skola

Dagens timmar börjar från 20 över 6 då jag stiger upp, rejält seg och känslan av att inte idas gå till skolan. Men det gjorde jag och som vanligt gick jag med raska steg till skolan i ett molnigt väder från smedjegatan. Först lektionen var engelska - chill. Sen 2 tim. hål/lunch. Dock så öppnar matsalen först vid halv 11 å vi slutar den lektionen 9.35. Jag hade redan planerat att gå till LLT info för att kolla om mitt busskort kommit. Så vi for dit och stod där i nån minut innan det öppnade. Å det hade kommit = . Tillbaka till biblioteket i några minuter innan vi sen åt lunch. Var verkligen vrål hungrig. När maten var slukad for vi först till biblioteket där tove, emmy och anna köpte choklad. 10 minuter innan lektionen började for vi upp till skåpen å hämtade matte böckerna. Det blev en väldigt pratsam lektionen och fick väl nån timme gjord med matte tal innan jag sen hamnade å rita. Håkan hade enskilt samtal med en efter en om hur vi tycker vi är i matten osv. Tillslut var den tråkiga lektionen över och snart skulle den roliga börja - bild! Där fick vi måla med kol och se en kort snutt om kolritning. 
Foto: Imorgon drar jag hem!

Vid halv 3 sedan gick jag och mikkis till stan och runt där som virrande hönor. Fick med mig en ny huvtröja, täckstift och lite gött till tågresan imon. Aja, ska nu snart kolla en film och smaska på nån macka. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar