2012-08-03

16 bast

Då är födelsedagen över, men lyckad! Tror jag tar det från början: Först börjades morgonen med att fixa mig smått och bli grattad för att sedan cykla upp till pappa. Där tog jag ut djuren och tog det lugnt. Vid halv 2 var jag hemma igen å duschade direkt, fixade till mig och nån timma senare var allting klart & bjarne + familj, moffa och mommo kom. Då åts det, presenter, spelade kub/fotboll, var ute vid grillplatsen å pratade och for ut på en promenad med king & monty. Timmarna gick och tillslut kom robin, jasse och mikkis. Då fikade vi, öppnade presenter, snackade och hann grillla nåra mellows innan spöregnet kom. Vi for sedan ut på raggen med hans epa å träffade på folk. 

Nu ska jag kolla tv/film och sedan njuta av dagen som varit innan nästa börjar :)

Den "vackra" tårtan, men god. 


 Galna ungar som ska grilla :) 

 Å jag fixar grillpinnar.. hahah


 Presenterna: pennor, akvarell färg/block, tecknar
 block, pengar, linne, nagellack, flat stickers & lip smacker.

Vill sluta detta inlägg med att tacka alla som gjorde 
denna dag så underbar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar