2012-08-27

Regn..

Vilket sugit väder det varit hela dagen. Regn och mera regn. Skolan började med naturkunskap, sen engelska och sedan ca 2 timmars hål med lunch. Jag, jennifer & tove for en sväng på stan. Efter ett tag tog tove sin buss hem å vi for till sista lektionen. Media fick alltså sluta vid 11 och vi bild fick i alla fall ha lektion från 13 till 16. (Vet inte de andra) Då hade vi filmkurs och först babblade fröken på om själva kursen o vad vi ska göra. Just denna dag hamnade vi i grupp om 5/6. Vårat gäng kom på iden om att denna 1 min. filmsnutt skulle vara en skräckis och va som en trailer. Den handlar om en blodtörstig vampyr som jagar på en skola. När skolan var slut gick jag ner till willys å handlade mat, tog bussen hem och hamnade framför datorn. Gjorde läxan om att kolla upp hur en myra ser ut, ätit, prata med mamma/mikkis och sen datorn igen. Det är så att jag kan inte bestämma mig om jag ska upp i helgen eller nästa..Kollat bussar och tåg men det krockar med min lektion.. -.-
Men,men.. som mannen här nere sjunger - "Don't worry be happy" - g'natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar