2012-08-09

Valp!

Kvällen började med att titta ett program på tv och sedan ut på 1 timmes promenad ute i skogen med både monty & rocky. På slutet fick vi spurta på, för att jag inte skulle kissa på mig... hojja, inte skoj å gå i stress. I alla fall när jag sedan kom hem till pappa fick vi då reda på att vi ska få hunden och hämta upp den från piteå. Allting började med att pappa sa att syrran kunde kolla på hundar, men tanken var aldrig att hon skulle få någon. Men efter hennes övertalning ska vi nu snart få en liten valp. Det är här den ska komma ifrån - http://www.myrvangs.se/. Lilla valpen - Myrvang Lancelot. Vi har än inte kommit på vad den ska heta. Kanske leo eller buster.. Voj vad jag längtar! En lite jack russell terrier. Inte för att det är en ras som jag skulle vela skaffa men... nog är han endå söt som steffi hittat! :D 
de är hanen till höger som vi
ska ha :)

Min plan nu här mitt i natten är att antingen kolla på film/serier eller sova. Aja, ser väl hur jag gör, g'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar