2012-08-04

I'm a free spirit

Idag kom som jag skrev tidigare margona, linnea och johan. Dagen har bestått av bus, fotografering, frasse mat och en sväng till abborrtjärn med hela gänget. Även lill rocky fick följa med och bada. Vi var inte där länge på grund av svärmar med mygg som surrade irriterande omkring. Hemma igen hade vi planerat å grilla, men vi behövde inte starta någon brasa - grannarna var redan ute o gjorde det. Så alla for ut och jag, efter ett tag gick upp med hunden till pappa. Han sov och det var då just så jag fick han vaken i några sekunder för att fråga var hundens handduk var. I nån timma var jag då där o borstade/torkade han torr & klippte klorna. När det var klart for jag ner igen och satt med de andra, lyssnade vad det snackade om och for sedan ut å rastade hundarna innan vi alla gick in för dagen. 


Här inne har jag ätit, kollat tv och just skissat en till bild med bara av de nya pennorna. Nog är jag glad att jag har fått de! :) Jao.. just nu gör jag inte mycket än att lyssna på musik o surfar runt på nätet. Å här är lite bilder från idag: 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar