2012-08-03

Drawing

Tjoho, idag blev det att fara på en lång promenad med vovvarna.. dock så hatar jag dessa mygg, att det bara inte kunde försvinna. Hela tiden surrade de i runt mitt huvud.., titta tv och just för en stund sedan kollat terra nova o skissat med mina nya pennor. Riktigt awesome! Bara man får till det så kommer det nog skapas fina bilder. Även så har mamma då ringt å prata med nån på skolan och fixat så jag kunde komma in på dexter. Jag börjar i princip om 2 veckor. Yey.... :/ Känner mig ännu mer stressad då jag måste börja packa, bussar, tvätten osv.. :S Men samtidigt spännande då man snart ska träffa alla, skolan, lärarna , komma in i rutiner osv. Vojvoj.. :)
Jo, juste, margona + barn kommer upp imon. Nu får man hålla tummarna för roliga soliga dagar. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar