2012-08-02

Stor dag

Morgonen började med ett uppvaknande vid 12 och sedan upp å äta. Vidare in på dan gjordes burarna, for och handlade till idag. Det är ju så att man fyller år, torsdagen den 2 aug. Det jag vill att denna dag ska handla om är att få vara med nära och kära, sprida glädje och ha roligt. Presenter är ett plus, men jag begär inte mer än att jag har en bra dag & soligt väder. Jag kommer ihåg när man var liten, hur kul det var å ha kalas/fara på kalas. Då kändes det så mycket större. Fortfarande är man ju glad och fylla år. Bli ett år äldre in på livet men det är inte lika "kalasigt". Om ni fattar vad jag menar. Men jag tror att det blir en lyckad dag och full med godsaker. Hojja vad monstret i magen kommer vara nöjd innan kvällen är slut... hahaha.. ;) I alla fall så har jag då sen varit på en promenad med monty & rocky.. dock så blev den en snabbis. På grund av ösregnet som kom när jag var ute i skogen. Min plan var att gå efter leden men slutade på området. Resten av kvällen har spenderats framför tv:n o kollat filmen Sleepy Hollow. 


Just nu sitter jag här framför datan i mitt rum, lyssnar musik och blickar över en fullmåne i tankar om timmarna framöver. Happy Face! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar