2012-08-16

Packning

Denna dag började med att riva ut kläderna ur garderoben och sedan packa ner allting som jag ska ha med mig nu när jag flyttar imorgon. Det blev en hel del och ännu så har jag småsaker kvar att trycka ner. Fortfarande är alla känslor upprivna men det börjar samla sig och jag känner mig mer spänd och att det ska bli roligt å börja. Lära känna alla och helt enkelt flytta hemifrån är en så stor grej. Jag kommer sakna alla, från familj, djur till mina underbara vänner. Men såklart lär man ju komma hem under helger/lov. Å även blir det nu att hålla kontakten i liv med my buddies på fb, skype osv. 

I alla fall så har jag då resten av dagen varit ute och hjälpt mamma med att vattna blommorna, fotat, varit på långpromenad med rocky. Hojja, vilket frispel han fick när jag var på kyrkogården och vattnade blommorna till faffa/fammos grav. Han krockade nästan in i gravstenarna när han sprang runt i cirklar. Sedan har jag ätit pizza och tagit det chill. Jah, nu sitter jag här framför datorn. Borde vara i sängs då man ska upp halv 7 för att vara hos tandläkarn 7.50 -.- Efter det blir det att packa in i bilen och fara sin kos. Jo, juste, valpen ska också hämtas från piteå imon. :D 





 !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar