2012-08-29

Happy face

Mitt i veckan och idag var en riktig bra dag. Till att börja med hade vi samhälls med den roliga läraren. hojja.. och så sen svenska. Lunch eller om man ska kalla det hål i ca 2 timmar. 40 min innan gympan skulle börja stod vi i ett av omklädnings rummen, bytte om och väntade sedan utanför den vita tavlan. Fullt med folk och det passet var en aning intensiv och sisådär rolig. Jag är en sådan som verkligen gillar gympa. Det är så bra å vara aktiv nån dag än bara sitta på ett par stolar och bli helt död med bara snack. I alla fall efter den lektionen for jag och jennifer tillbaka till skolan för att gå på mentorsamtalet med våran bildlärare. Där fick vi våra schema & skriva på ett papper med information osv. Vid 3 for vi två sedan iväg till smedjegatan för jag skulle hämta ut pengar och sen över gatan för att köpa tågbiljett. På fredag kommer jag hem! :D Kan ju erkänna att nog har jag haft hemlängtan fast jag endå trivs här. Saknar alla och vill gå ut på en promenad med hunden. Även prova på rockys nya halsband och ge hans leksak. 

Så i stort så trivs jag och det går jätte bra i skolan. Känns som jag redan har bott här i 1 månad. Tycker att vissa saker borde redan hänt men så kommer jag på mig att det bara gått 2 veckor.. heheh..Hoppas att det fortsätter vara så här bra och god mat. ;) 

Just nu sitter jag o lyssnar musik. Ska strax börja se på ett avsnitt av Once upon a time. Har bara några avsnitt kvar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar