2012-08-08

Short day, with a short answer

Denna dag började med att jag snooza i nån timma innan jag ides stiga upp, fixa mig och åt frukost. Sen så var vi just på väg till byn men det blev aldrig av då regn kom. Jag började kolla tv men kände mig rastlös och började fundera på vad jag istället kunde göra. Det blev först att hämta rocky och fa ut på en promenad med han & monty i området. Gick vi några tillfällen rakt ut i skogen för att få monty å gå mer själv. När han inte har någon stig framför sig blir det lätt att han hamnar nån meter framför en och vet inte riktigt vad han ska göra. Medan rocky springer hit och dit. Så jag tänkte då att han kanske får med sig monty längre ifrån mig och att han går lite mer på egna turer än att bara hålla koll på mig. Men egentligen är det bra för att då sticker han inte iväg och "försvinner". Som sagt skulle det vara bra om han var lite däremellan. När jag väl kom hem igen har jag då börjat läsa lite i min akvarell bok och målat lite. Det har väl gått ganska bra. Just nu lyssnar jag musik & äter en kiwi. Ska strax upp till pappa å hämta grejer å äta :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar