2012-08-09

Bajsnödig hund

Denna dag hamnade jag i byn och först ut på en promenad med mamma, margona och alla hundar mot en av sjöarna, dock så vet jag inte riktigt hur man stavar den. Sen har vi då även ätit en god kycklingfile med ris. God mat som mättade min hungriga mage. På kvällen kom vi hem och då packade jag ner sakerna som jag behöver ner till jasse och sen in i duschen. När håret var nästan torrt for jag upp till pappa för att packa ner de sista grejerna och just kollat klart två avsnitt av terra nova & väntar ett samtal från jasse. 

Jah, som jag "miljontals" gånger nämnt att jag är väldigt nervös inför skolan är fortfarande kvar. Jag börjat funderat hit och dit, som om jag verkligen kommer vara nog bra för att gå den linjen å tillbaka att såklart jag är. Vill ju dit för att lära mig. Just nu känns det som jag borde spenderat mer timmar till skissning och målning. Känner mig inte förbered. Gaaaahhhh! Å så allt detta med hur bussarna går, vara nästan ensam, ingen hund att gå ut med.. hjälp.. :/ Jag är nog delad i två delar - Bra & dåliga tankar. Aja, får väl skriva av mig lite mer en annan gång. Min hund gnäller ut så måste nog gå ut i den kall mörka höst natten. G'natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar