2012-05-31

Finally free

"Du behöver inte älska mig som du älskar henne, älska mig mer."
En dikt från min bok  

Sitter här framför datan och dricker cider med äppelbitar vid sidan. Jo, nu fan är jag fri! :D Inge läxor eller prov nå mer. Idag var en helt chill torsdag. Först 45 min. rast då jag redan var klar med boken, redovisning av den och sedan våran eng. teater. Gick väldigt bra på båda och sedan fortsatte dagen med no prov - sisådär bra. Lite försenad på idrotten och då blev det att göra kondis testet. Sprang 2 km utan stop på 10.45. Väldigt nöjd, jämfört med förra året som bara var kaos. Hade bättre koll på andningen och blev nog peppad av att tänka att om mikkis kan de så kan jag det. Som sista lektion blev det att lyssna på resten av grupperna.

Nu under dan har jag varit o handla inför helgen, vilat och rensat burar. Så till helgens planer. Fest hos mikkis! Nemen, det bli att vara hela helgen i tjotti med jasse och även emma, linnea och robin kommer komma förbi och kanske moa. Då blir det väl att hitta på massa skoj, som att bada, basta, dunka musik osv. 

Aja, ska nu fortsätta denna kväll med musik lyssnande och packa. Blir att ta bussen direkt dit efter fredagsmyset i skolan - först sista gruppens redovisning och sedan film på engelskan. Å på slöjden blir det one piece mys med kakor till. Yummi ^^ 

1 kommentar: