2012-05-08

"Tears..

..are words the heart can't express"

Tisdagen har varit fylld med värme och kärlek. Solen smälte allting runtom och himlen lyste iskallt blå. Först på svenskan hade vi egen lektion. Med det menar jag att vi inte hade någon lärare. Vi skulle fortsätta med att skriva på våran kärleks handbok men det blev inte mycket gjort, i alla fall inte för mig. Snackade bort lektionen. 
Sen hade vi då bad där simtestet gjordes. Först tränade vi, gjorde de och hade ca en halv timma fritt. Det var jag, mikkis, sara, alia, jasse, julia, robin & erik som badade, resten hade antingen gjort det tidigare eller var inte i skolan. När skolan slutat for jag & mamma direkt till banken och fixade kontot. Hemma chillade jag, åkte till stallet och är så förbannad irriterad på att jag är täppt hela jävla tiden. Å nysningar på toppen av berget + ibland göre ont i halsen -.- Men nu ska jag sova och hämta mitt vapen - nässpray. :) 
När kan man säga att att något är kärlek och 
hur vet man om det är kärlek? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar