2012-05-06

Men inte vinter igen!


Så, vaken och alert men vintern kom tillbaka. Jag som trodde det var på väg att bli sommar för två dagar sen.. -.-  nog har det kommit minst 2 dm snö. Förutom att klaga över vädret lyssnas de på radio och kollat tv. Vet inte riktig vad jag ska göra idag - läxa, fa upp till pappa, duscha, läsa..? I don't know. :P 
Finns inte mycket att skriva om idag så istället skriver jag om igår. Först rensades det burar, fötterna värkte fortfarande och jag var/är på topp humör. Snackade med både robin & mikkis o efter att handlat for jag direkt till Sibylla och väntade på dia, robin och mikkis (jasse jobbade). Efter en stund där, robin köpte sig en milkshake for vi iväg med bussen till hans mamma. Dock så hade jag glömt busskortet i andra jackan (fick låna pengar hela dan) Där var vi ett tag innan vi for vidare till hans farsa och sedan gick vi vidare till frasses i snöstorm mötande av jasse. Medans Dia och Mikkis åt for vi resten in på coop och hittade en cool häng stol som jag gärna hade köpt hem. Ca 40 minuter senare stod vi på busshåll platsen på väg till stacken. När vi kom dit så upptäckte vi att det var stängt.. hahah, fan, när vi för en gångs skull tänkte vara där så äre stängt.. x) Istället för att vänta där ute på bussen tillbaks, gick vi till måns och det slutade med att vi hängde där resten av kvällen. Diggade musik och spelade kort osv. Å lite snöbollskrig när gick till bussen. En helt chill och skoj dag :) Men ska väl nu fixa mig och hitta på nå.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar