2012-05-30

Här finns en glad tjej

Till att börja med var jag ovanligt pigg på morgonen (annars brukar jag vara ett vrak av trötthet) och gjorde klart bilden. Resten av lektionen satt jag och kladdade. Var nog riktigt taggad för att ha bild. På no blev det att plugga/ genomgång och på tekniken hade vi redovisning av artikeln. En minut på varje ungefär blev det och sen gick vi igenom slutbetygen. 


True! ;) 
Var typ sist och missade 20 i bussen hem men det vare värt. Först så hade jag då höjt från G - VG på tekniken. Medans vi snackade där och jag hade fått reda på att jag var och snosade på MVG strecket och skulle fått VG fick jag då istället MVG! i bild. Ritar bra mina egna ritningar och det gjorde i stort så jag fick det upp. Jomen, gissa vad jag var glad efteråt. Det enda betyget som jag främst velat ha MVG i. Så fick då ta 4 över 3 bussen hem och innan det snackade man med robin, erik och mikkis. Har en hel del planer inför helgen men det tar jag imon. Får väl se om jag hinner skriva någonting alls i helgen. :D


Resten av dan har jag färdigställt boken, blev väl ganska nöjd och pluggat inför no provet imon å istället för en vanlig liten fläder cider fick jag en stor äpple/fläder alkohol cider av papi. Nog blev mamma jätte glad...hehe.. Å nu ska jag de sista minuter innan sleep time plugga no. G'natt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar