2012-05-23

Smoke weed everyday

Okey, det var väl ett tag sen man skrev hära men det beror på att jag har haft fullt upp med läxor och annat i livet. Så själva bloggen har fått vänta nu några dagar. I alla fall så har jag då de senaste dagarna gjort bilduppgiften om Alfred Gockel, fått mera läxor i skolan, stallet, promenerat & det vanliga sysslorna. 


Idag så gjorde jag typ klar bilden, bara finputs kvar. Matten blev bara en enda kladda i boken lektionen och tekniken tävlade vi med våra bilar (karosser) och min kom på 2,8 sek. Sen när vi slutade for jag direkt till biblioteket, lämna boken och sedan vidare på mötet i gunilla skolan angående sommarjobbet, LKAB. Ska jobba inom Samhällsomvandling i 3 veckor. :) Tror det kommer bli skit skoj och spännande. Sedan handlat, ätit och nu är jag här framför datorn, diggande på musik, dricker fruktsoda och ska strax ut på en promenix med vovven. ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar