2012-05-14

Just a normal day

to the book'
Härlig måndag som omväxling. Hade till att börja med sovmorgon till halv 10, började direkt på ungdomsmottagning med resten av tjejerna i klassen. Efter deras snack for vi med bussen tillbaka och hade lunch, musik - kaoz! och no som blev en matte lektion. Medans resten slutade fick jag, jasse, emma och matilda ha np muntliga matte och det gick väl sisådär. Kunde gått värre :P 


När jag tillslut vid 3 kom hem till pappa dyngsur i skorna av allt slask man gått i (snöat/regnat idag) packade jag och for direkt till mamma. Här har jag slappat framför tv, pluggat och gjort lite på <3 - handboken, lyssnat musik och ätit. Ska nu fixa mig för kvällen och om jag hinner plugga lite till & försöka att inte tänka på dedära.. -.- :) 


"I'm just gonna dance right through the pain
I just wanna feel that rhythm, fell that drum
Let my heart beat louder" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar