2012-05-12

Young and Beautiful

14 å fjortiz! ;) 
Gratulationer till syrran som fyller år och henne har vi firat med tårta och hela köret. Efter gofika blevre paket utdelning från oss - moffa, mamma, jag och bjarne + familj. Solen lyser för fullt och jag tog tillfället i akt när jag var på g hem till pappa igen. Så fotat lite bilder och fryste fingrarna. Nackdelen är väl att det är så stormigt ute. Kom för en stund sen in och nu medans jag skriver detta lyssnas det som vanligt musik. Det går då inte en enda dag utan att jag lyssnat musik på något sätt - radion, datan, mobilen. Men det är ju så att vissa låtar gör att man känner på ett sätt. Vissa gö en glad och en annan får en tänka osv. :D Vet inte riktigt hur denna dag kommer sluta för nu strax blir det att promenera med vovven men sen är det kaoz. För det var planerat att fara antingen till Jasse eller Mikkis men just nu vet jag då inte om det kommer bli av alls. :P Avrundar detta med några bilder från idag: 
















Min söta lilla Rocky :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar