2012-05-26

Onepiece

På slöjden går det inte en minut utan skoj ^^ 
Är så himla trött. Ögonen vill bara stängas och få sova zZ.. Dagen började med en film på no, filmande i gymnastik hallen, hamburgare ätande och färdigställande av min onepiece på slöjden. Riktigt nöjd vart jag :) när jag annars inte brukar vara så duktig på att sy.. heheh.. Sedan togs det bussen hem, packade, rastade Monty & Gabbe ute i skogen. När jag sedan var på väg till pappa möttes jag av en väldigt stormigt & soligt väder och det varade resten av dagen. Väl där rastade jag Rocky ute på ängen och busade, åt, väntade in pappa från jobbet för att efter det åka tillbaks till mamma - ved och kubb. och sen till Jasse där hon, robin å mikkis hämtades upp för att vi skulle handla på coop. 


Resten av kvällen var vi på malmsta och grillade marshmellows, drack, spelade, fotade, flummade osv. Emme, hennes pojkvän och syrran kom efter ett tag och innan vi sedan for vidare till jasse hade emme farit och syrran hängde med oss. Hos Jasse kollades det en film och nu är jag här- trött och ska väl sova om jag ska idas stiga upp imon för en längre promenix med vovven. G'natt! :P 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar