2012-05-09

Förihelvete också!

Jag är bara en gammal vän som borde glömmas bort.
Vet ni vad som är "jätte" kul att vara med om.. falska/elaka människor. Det är så jävla kul att veta att dem bara har ljugit och ljugit. Säger en sak men gör en helt annan.. ? Man försöker vara en bra kompis för inget. Jag visste att jag bara var en kompis som du kunde umgås med som andra hand. När du ville ha det lugnt. Hela tiden hade jag den magkänslan. Äh ..shiter i det här nu! Jag is inte höra massa bullshit varje gång. Men det är väl lite ironiskt att man vet hela tiden men gör inget åt saken bara för att man ändå vill vara med den personen. Man vill fortfarande ha den personen i sitt liv. Hur jävla dåligt de än e. Förlåt för att jag är som jag är.. -.- 


och ni tänker säkert whata fu''? Men jag behövde få ut från min hjärna lite känslor. Är så i obalans och idag kände jag mig nästan tömd på energi. Konstig känsla ska jag då säga. :s


Dagen började med att solen lyste in och jag har vaknat och somnat till under morgonen och försov mig lite. Slutade med att jag skulle duscha & fixa mig på 20 minuter och han just inte... men mikkis kom och hämtade mig hemifrån 9.05. 9.17 stod vi utanför stacken. Vi var där på en teaterföreställning och även så lekte(?) vi typ i början för att pigga upp oss. Snackade, delades i grupper och såg sedan teatern med hedskolan. Tycket det var väldigt grymma på att spela. I slutet fick vi skriva ner förslag på vad de kunde gjort för att förhindrat olyckan (det handlade om alkohol och trafik osv.) Så i gruppen skrev vi ner och sedan fick varje grupp välja ett förslag och de skulle spela upp det i teatern så det fick ett annat slut. Ganska kul att se att det kan improvisera så bra och en kill grupp hade väl en aning skumt förslag men oj vad vi garva. x) Tog sedan bussen hem, åt, spelade pingis och hade sista lektionen (teknik). Då kollade vi på olika motorer och gick igenom till provet nästa onsdag :/ Fattar typ inget! Sista timmen fick vi måla och har nu inte så mycket kvar på den.


Hemma har jag varit och handlat, skrivit på svenska rapporten (har bara lite på diskussionen kvar) och nu diggas det musik. Aja, sorry om ni inte pallar med mina tanke skriv men då är det bara att sluta läsa. :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar