2012-05-24

Snart helg!

ca 2 veckor kvar! ^^
Torsdag eftermiddag och här hemma har jag städat rummet, ätit och ska strax antingen börja med läxor eller fa upp en sväng till pappa. Under dagen har jag då varit i skolan och det började med att vara ut 2 timmar med <3-handboken o steka. Nog var det allt varmt ute. Sedan en halvtimmes no för att sedan gå till tandläkaren och kolla mina tänder. En kvart senare satt jag i ett rum med galna klasskamrater... hahah.. nemen det var pennkastning och saker for hit och dit osv. Malin blev lite sur på oss sen.. :P Det var så att vi hade prov på idrotten och var tvungna att vänta på våran tur för att ha muntliga provet, i Malins klassrum. En efter en. Ida gick nerifrån på listan så hamnade sist. Blev i alla fall godkänd och skönt att det är klart, dock så har vi då en hel del till nästa vecka. De sista minuterna av engelska lektionen jobbade jag med alia, erik, sara och runa på våran teater. Aja, ska väl fortsätta denna dag med nå vettigt :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar