2012-05-16

Fool in love

Nog äre allt härligt med 2 dagars ledigt å att komma hem efter 12 idag. De vi hade idag på skolan var prov i tekniken och fick väldigt bra resultat :) sen spelat basket och bild resten av tiden. Tog bussen hem och hann sitta framför tv:n i en kvart innan jag for ut på långpromenad i detta soliga sommarväder med monty. Sen åkte jag och mamma å handlade jord till hennes plantering till trädgården och har skrivit på    - handboken. Fått många nya dikter dit. En av mina favoriter är: 

" Jag vill inte sätta världen i brand, bara tända en liten låga i ditt 
Jag vill inte släppa din hand för de skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt med inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt eftersom jag älskar dig så! " 

I alla fall ska jag nu strax äta, fara och handla med Jasse & Mikkis. Komma tillbaka hem igen och börja grilla lite körv & marshmallows. Så kvällen kommer väl att bestå av att vara med de underbara flummisarna :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar