2012-06-03

Vilken jävla helg

Det har varit en helt galen, underbar och rolig helg! Så lätt att man gör om det. :D 

Fredag: Vi tog då tjotti bussen, kom dit och kände oss som hemma och började fixa saker & ting. Vi lagade tacos, snackade i timmar, badade, bastade och musiken dunkade. Senare på kvällen for emma och linnea hem och vi började göra i ordning för film. Men... det slutade inte som det skulle. Vi skrämde upp varandra och grillade osv istället. Efter 3 somnade alla som stockar. 


Lördag: Vaknar först upp vid 7 av att mobilen ringer.. dock så somnade jag om.. men det visade sig att det var min mobil som hade på alarm och ringde om å om igen.. heheh.. Sen vaknade jag upp vid 10 och Alia hade snott åt sig allt täcke, moa var borta och var en aning seg. Tillslut steg vi alla upp, moa kom och hade tydligen varit i vardagsrummet. Som frukost lagade vi till plättar med grädde, socker, sylt och smält choklad. Mums filibabba! :P Sen fortsatte dagen ganska segt och moa for sin kos. Vi satt och kollade tv, var ute några svängar och nån gång på eftermiddagen kom Robin. Då snackades det, tv osv. Badande, basta och gjorde ett nytt försök att kolla skräckfilmen F. Godis, dricka och annat gott till. Jag hade redan sett filmen men den är lika bra varje gång. 


Kvällen led till sitt slut å robin for hem och vi fortsatte kvällen med tv kollande och snackande tills klockan var efter 3, då somnade alla. 


Söndag: Jag vaknar än en gång utan täcke och efter en stund stiger jag upp, går ut till vardagsrummet och vilade där ett tag. De andra vaknade upp, frukost och idag var väl vi mindre sega. Hoppade mer studsmatta och flummade. Nog för att hela helgen har haft det. Mikkis familj kom hem och efter 4 åkte vi hem.


Här hemma har jag då tagit det chill och kollar finalen av big brother. Brukade inte se så ofta det, men kul att se vem som vinner hela shiten. :) Bilder från helgen kommer senare i veckan, is inte lägga upp nu! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar