2012-06-17

Utbildningar..

Den här helgen har varit full av händelser. Så därför har jag inte hunnit bloggat och inte alls idas när jag kunnat. På fredag började jag morgonen med att göra Internet utbildning. Efter att läst 97 sidor och gjort kunskapstestet var den klar och drog sedan på stan med syrran, gick från coop och promenerade sedan ute i skogen med vovven, kollade film osv. Lördagen blev en solig och rolig ute dag. Även denna dag for jag med syrran på stan, fikade och hon köpte sin eyeliner, tog ut marsvina och spelade fotboll/ sköt med våra nya bränbolls raket, hjälpte till å bära ved osv. och senare på kvällen kom Jasse. Vi grillade och körde kubb. Efter att hon dragit hem hade jag tänkt sova men det slutade med att kolla film med syrran. Gick och la mig först efter 4. Dock inte så smart inför idag. Min plan var att vakna tidigt och göra det andra och sista utbildningen.. men vaknade upp vid 1 av mamma som säger att jag kanske borde vända på dynget då jag ska börja sommarjobbet imon. Å då ska jag upp före 6 varje dag. Så nu efter 107 sidor och några deltester + slut testet blev jag godkänd och det är vad jag hunnit med. Ute spöregnar det och kan redan nu säga att om jag inte far till någon kommer det bli en inne dag. Aja, ska väl börja fixa mig lite smått. :) 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar