2012-06-06

Shopping


Idag sov jag till 11, underbart och några minuter senare kommer syrran in och sa när bussen skulle gå. Tog ett tag att göra mig i ordning, ledtråd - trött. I alla fall skjutsade pappa oss till stan, hämtade upp min väska (kuvert) och släpptes av vid stacken. Sen så i 3 timmar har vi gått från affär till affär, fikat och syrran hittade tillslut en tröja. Bussen hem och då tog jag det bara lugnt, åt och for sedan till stallet. Red Donder ute med resten av gruppen, i skogen och på bana. Riktigt fin häst det dära, lite bus skutt men annars var det en rolig näst sista gång. Direkt sedan till en av mammas kompis för att hämta upp tanja och fara å köpa blondering. Efter att stått i kön i evigheter kördes det tillbaka, några samtal från syrran och sedan hem. :
Såg denna bild på FB och håller verkligen med! 


Här har jag kollat sista avsnittet av desperate housewives och en film. Ska nu.. göra något, troligen å sova. :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar