2012-06-13

Wise words mannen

Nu börjar det kännas sommar. Har sovit hos pappa och glömde dock stänga av det tidiga alarmet. Så efter att somnat om med en snarkande hund i fotändan, vaknar man upp igen då pappa kommer hem på lunch. Stiger först segt upp vid 12 och äter frukost medan man chattar med en galen brud. Sedan fortsätts det med sims 3 spelande då mamma ringer och säger att jag måste komma hem. Vi tog ut marsvina. Första gången för de denna sommar. Stackarna kommer få gräskoma ;) Deras magar gick nog på högvarv. Sen for jag upp igen till pappa, åt och for sedan på sista ridlektionen. Fick rida söta Donder. Å sedan till ying, droppa av smycken, handlade på konsum. Var inte länge hemma innan jag for ut med Rocky på en promenad ute i skogen. En härlig solig och an aning varmare dag. Kunde inte blivit en bättre tisdag. Å nu här på kvällskvisten har jag kollat sista avsnittet av vamp., ätit och dricker nu trocadero. Blev även idag planerat inför imon att äta med underbar kompisar på manuella. Längtar! :D 


Hojja, söt vovven. :) Hur ska jag klara mig
borta i luleå/kiruna utan djuren..

och att få gå på långpromenader? 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar