2012-06-23

Abborrtjärn vistelse

Tar dag för dag. Har inte haft tillgång till Internet. 
Torsdagen: Jobbade från 7-15.25 med att plantera blommor, massa flum, sola och städa bilarna. Bästa dagen av den veckan på jobbet, då främst när det gällde vädret. Man blev en aning gladare av det och slapp vara så grisig. Även så kunde jag slippa ha på mig jackan å istället bara t-shirt & västen på. När jag kom hem lutades det bak i soffan, åt, handlade och packade grejerna upp till pappa. 
Fredag: Steg upp vid 11 och for sedan o handla med mamma lite gött & blommor, promenerat med hundarna, var väldigt seg, filmtittande och mer chill hemma. Gick och la mig redan vid 23.. 


Å nu idag vaknade man upp av pappa som säger att morsan är i telefon. Nån timma senare sitter jag i bilen med alla hundar & syrran på väg till Abborrtjärn. Några av grannar följde med. Där har man kastat pinnar till hundarna och de har busat & badat. En utav grannarna tog sig ett dopp och jag fotade en hel del. Solen har verkligen stekt och när vi kom hem sedan har jag å syrran suttit på balkongen å stekt med dunkande sommarmusik. Så, uppdaterade och ska nu ut i det underbara vädret! :D












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar