2012-06-14

Skype

Igår for man på manuella med ett gäng och gick vidare till sandviken, eller inte direkt dit utan en bit innan och snackade med emma, sanna och linnea. En stund senare drog vi vidare mot stan och mötte på folk, tog bussen till ica/coop och köpte oss varsin dricka. Tog 22.17 bussen hem och under tiden diskuterades det om vars vi skulle sova. Det blev hos jasse och kvällen bestod av massor med allvarliga samtal, killing some zombies och massor av flum. ^^ Morgonen därpå åt vi frukost och jag gick hem. Här har jag varit på långpromenad, handlat, kollat film och skaffat . Tyckte inte att det var något intressant innan men mikkis övertalade mig och nu har jag det.. hihih, så nu sitter jag här hos pappa, lyssnar på radion och skypar med henne. :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar