2012-06-11

Tvättande och svamlande

En seg morgon men tog sig en bra början. Först ut med hunden och ner till mamma i raska steg för att hinna rensa buren innan mikkis skulle komma. Hann äta frukost och sedan bar det iväg. Efter en intensiv pratstund, kollande och glufsat i oss en glassbomb for vi vidare till hennes pappas jobb. Där tvättade och rensade vi en av bilarna. Gick förbannat fort och kul när man är två. Några minuter senare sitter vi hemma hos mig och äter pizza, jag och hon på en kebabtallrik. En stunds chillande och sedan for hon hem. Jag tog med mig lite grejer, gick upp till pappa och här nu under nån timme har jag haft ute hunden, kaninen och fågeln. Ska väl nu resten av kvällen bara luta mig bakåt och invänta John Blund. 




Tydligen ser han ut såhär..
<--

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar