2011-10-02

Skog och ingen verklighet

I helgen har man varit i Olivias stuga som ligger i Råneträsk. Där har för det mesta tagit det chill, även busat med hundarna, gått på promenader, ritat, läst och massa annat skoj. Det kändes som igår. Alla minnen kom lite då och då. Både på fredag och lördag var det fint väder men dock idag ösregnade det hela tiden. På fredag kväll var det stjärnklar himmel. Väldigt skönt att komma bort från verkligheten, från alla läxor och bråk. Istället få vara med en grymt snäll kompis ute i vildmarken.. hahah.. :) Grym helg har jag haft.

Väl hemma har jag varit på konsum och handlat, pantat flaskor. Ätit, packade och drog till pappa. Då gick jag ut med hunden, tände ljus och började plugga. Tror vi har musikprov imon..som jag fick för mig att vi skulle ha på onsdag... hm så äre med mitt minne. :P Åså har jag skrivit klart utkast 2 på novellen. Är riktigt nöjd över den. Känner att jag verkligen jobbat på den. 

Imon ska man till skolan..blää.. har inge lust. Vill ha lov.. nu! Menmen.. ska väl kanske ta och sova, om jag ska orka duscha på morgonen. G'natt :D 

Ps: lägger väl in lite bilder från helgen imon, hade inte tagit med kabeln hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar